#4iG Nyrt.



Hatékonyabb, rugalmasabb, okosabb: ezek a legújabb Ipar 4.0-trendek
 

Hatékonyabb, rugalmasabb, okosabb: ezek a legújabb Ipar 4.0-trendek

Vajon hogyan tudja az adott cég menedzsmentje megőrizni, sőt erősíteni piaci pozícióit működésének racionalizálásával? Az automatizációval vagy a különböző robotikai fejlesztésekkel hogyan lehet tartós és hathatós választ adni a munkaerőhiány okozta nehézségekre? Mennyi idő alatt térül meg az ilyen irányú technológiai fejlesztés? Legújabb podcastunkban ezekre is választ adunk meghívott szakértőinkkel!




Kibír egy természeti csapást, és kezeli a legérzékenyebb adatokat is
 

Kibír egy természeti csapást, és kezeli a legérzékenyebb adatokat is

Hogy néznek ki, és hogyan működnek az adatközpontok? Milyen hazai és nemzetközi sztenderdeknek kell megfelelniük, amikor a környezeti hatásoknak való ellenállásukat és biztonsági infrastruktúrájukat ellenőrzik az auditáló cégek? Az adatközpontoknak milyen előnyeik vannak a cégek által egyénileg, helyben üzemeltetett szerverekkel szemben? Legújabb podcastunkban ezekre a kérdésekre keressük a választ szakértő vendégeinkkel.




Biztosan befér az új?
 

Biztosan befér az új?

A 4iG Mensor3D üzletága több cementüzemben is 3D-s lézerszkenneres felmérést, digitalizálást végzett Európában. A cementgyár az építőipar elsődleges alapanyag-szállítója. A felmért cementgyárak az 50-es, 60-as években az akkori technológiai szinten épültek, ezért időszerű ezek felújítása, átépítése, optimalizálása.





A magyar állam milliárdokkal segíti a NER-holdudvar balkáni terjeszkedését
 

A magyar állam milliárdokkal segíti a NER-holdudvar balkáni terjeszkedését

Az ügyletek következtében mára Tiborcz Istváné a belgrádi irodapiac 10 százaléka, Mészáros Lőrinc Montenegróban vett szállodát és Bosznia-Hercegovinában cementgyárat, a 4iG pedig Albániában és Montenegróban terjeszkedik, illetve a Lázár János baráti köreihez tartozó dohánybáró, Sánta János is kapott 2,5 milliárd forintot terjeszkedésre.

hvg.hu hvg.hu



Árat emel a Digi
 

Árat emel a Digi

Utolsó nagy szolgáltatóként a Digi is bejelentette, mennyivel emelkednek az árak a vezetékes szolgáltatásainál májustól – hasonlóan a konkurensekhez, ők is az inflációnál némileg alacsonyabb mértékben korrigálják az áraikat.

hvg.hu hvg.hu


Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?
 

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.